Tisdag!

 
Tunga tisdag... men kemi :P
På lunch rasten tog vi på oss täckbyxor och vantar, och sen gick ut,
FÖR ATT ÅKA MADRASS!! :D
Jag, Ida, Matilda och Linnea gillar att vara lite barnsliga ibland ;)
Vi var iaf äldst, långast och högljuddast i backen ;D
men sån är vi!!
Dagen tog slut och jag for hem.
Och sen följde man med för att kolla på innebandy träningen.
Eller jag kollade inte så mycket, pratade bara med Johan och Isac hela träningen ;)
Pratade om gammla minnen ;)
hemma ska jag bara plugga och kolla till hästarna för att sen lägga mig tidigt idag!! :D
Jag MÅSTE det idag!
Jag SKA det också!
 
Idag fick jag någon sommar längtan! vet inte varför, troligen frös jag ;)
Så bjuder på 2 sommar bilder :D
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Kinder! ♥

Hej! Vi heter Frida&Sofia (Sofia/Fia) och är två häst älskande tjejer, Men gillar också att prata om våra känslor som händer under fritiden. Vi är 15/16 hela år och har sammanlagt 5 år tillsammans! Här kommer vi berätta om våran resa igenom vardagen, och dess alla bus och händelser på vägen!

RSS 2.0