Tjoho!

Härlig helg!
i fredags var jag lycklig med telefonen. Sen på lördagen longerade jag hästarna och packade.
Och sen, FOR VI TILL FRIDA!!
där fick vi god middag och hade det trevligt. Blev tvingad att spela något sing star men, men. Jag lever.
Mamma och pappa for hem, och jag stannade kvar :) hade det jätte roligt! från att heta Sofia, från sverige och bor i strömsund. Blev jag, Nelly från norge, men bor nu i Göteborg ;D hihi...
Vi vaknade runt kl 10 och åt frukost. Och gick till strömsunds sporthall.
Niklas spelade innebandy idag också, 3 matcher. kl 10, 12 och 16. En hel dag kan man säga, men kul var det.
Eller.. från början hade man inget att göra så jag gick till Niklas, Isac, Natalie osv. Och då blev det roligt ;)
dom förlorade 2, van 1 match.
Duktiga pojkar och flickor ;)
Sedan handlade vi och for hem.
Jag och mamma gick med hästarna till moffa och lyfte alla 4 hovar och gick hem.
Och nu sitter jag här, kikar på film och utnyttjar stunden kvar av helgen :)
(hade tyvärr ingen bild att bjuda på)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Kinder! ♥

Hej! Vi heter Frida&Sofia (Sofia/Fia) och är två häst älskande tjejer, Men gillar också att prata om våra känslor som händer under fritiden. Vi är 15/16 hela år och har sammanlagt 5 år tillsammans! Här kommer vi berätta om våran resa igenom vardagen, och dess alla bus och händelser på vägen!

RSS 2.0