Helgen :)

Vaknade på lördag morgon och kännde mig pigg!
Så ringde till Nikita och sa, idag kommer Jag!
Jag packade och for :)
När jag var framme så gjorde vi inte så mycket mer än att vara med Johanna (en utav nikitas storasyskon) och hjälpte till att fixa henne till utgång.
For hem till Johanna och träffade hennes nya gris! Trudi!
sjukt söt!
Sen åkte vi till Sandra (nikitas andra stora syster) och åt middag :)
Systrarna skulle på "fest" i H-dal så dom förfestade lite hemma ;)
tillslut for dom, så jag och nikita pratade med Mikael och Malte, och dom kom :)
vi fick huset för oss själva och hade en jätte rolig kväll! :D
Jaja, jag och Nikita sov över där och dom andra gick hem :)
Kul hade vi!
Min helg.

Nikita.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Kinder! ♥

Hej! Vi heter Frida&Sofia (Sofia/Fia) och är två häst älskande tjejer, Men gillar också att prata om våra känslor som händer under fritiden. Vi är 15/16 hela år och har sammanlagt 5 år tillsammans! Här kommer vi berätta om våran resa igenom vardagen, och dess alla bus och händelser på vägen!

RSS 2.0