Mitt Allt ♡

 
Du är min klippa, den klippan jag behövde för att hitta mig själv och mitt självförtroende. Du fångar mig alltid då du ser att jag är påväg att falla. 
Jadu, vad hade jag gjort utan dig denna tid. 
Du finns alltid där, gör allt för mig och står ändå ut med mig.
Du tror alltid på mig och allt detta får mig att älskar dig mer och mer för varje dag.
Jag har aldrig älskat någon lika mycket, har aldrig varit så kär som jag är idag.
Ingen har lyckats tagit mitt hjärta så som du gjort.
Du är en underbar kille som fick en tjej från att inte tro hon kunnde bli kär till detta. 
Jag har insett nu att jag inte skulle kunna klara en dag utan dig och dina tokiga påhitt. 
vi har kännt varandra i ungefär 5 månader.
Redan första gången vi träffades drogs vi åt varandra och vi var med varandra några dagar efter och det slutade med att du sov hos mig 17 dagar efter första träffen. 
Jag är tokigt kär i dig och ska göra allt för att få detta att funka.
Du är det ända jag har kvar och dig tänker jag inte släppa i förstataget.
Du är mitt allt älskling 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Kinder! ♥

Hej! Vi heter Frida&Sofia (Sofia/Fia) och är två häst älskande tjejer, Men gillar också att prata om våra känslor som händer under fritiden. Vi är 15/16 hela år och har sammanlagt 5 år tillsammans! Här kommer vi berätta om våran resa igenom vardagen, och dess alla bus och händelser på vägen!

RSS 2.0