saknad <3

Jag saknar min älskade saga! 
 
Hon som alltid fanns där.
Hon som alltid gjorde mig glad.
Hon som alltid tröstade mig.
Hon som alltid va så glad.
Hon som alltid gav mig ett leende på läpparna.
Hon som alltid blev glad när hon såg mig.
 
Jag saknar henne så de gör ont, jag tänker på henne varje dag. 
Hon. Just hon betydde hela världen för mig. 
Hon stog alltid vid min sida, vad som än hände.
varje dag som jag var ledsen kom hon med sitt ledsna ansikte och la de i mitt knä.
Lade alltid upp tassen i mitt knä och tröstade mig.
 
Men du ligger högst upp på Hotings berget och tittar ner på jaktmarkerna våra.
Jag kommer alltid gå upp till dig på din födelsedag. 
25 mars är din dag min ängel. <3

 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Kinder! ♥

Hej! Vi heter Frida&Sofia (Sofia/Fia) och är två häst älskande tjejer, Men gillar också att prata om våra känslor som händer under fritiden. Vi är 15/16 hela år och har sammanlagt 5 år tillsammans! Här kommer vi berätta om våran resa igenom vardagen, och dess alla bus och händelser på vägen!

RSS 2.0