sammanlagd vecka

rolig vecka med Frida i ström. Var på prao i bageriet på simon, MÅNGA TÅRTOR!! 
 
 
klänning jag och frida hitta på gina tricot. 
 
  
påväg in till stan... 
 
min egna påhittade tårta. 
 
 
 
 
den roligaste veckan EVER!! har faktiskt pratat mycket i telefon, lite små kul var väl de.. jag och Frida känns ha varit drogad hela veckan av allt skrattdamp!! men sånt får man ta ;D inser inte hur MYCKET jag saknar sröm förens nu, och alla underbara människor här! något annorlunda än dom i hammerdal... jag ÄR en strömsbo ;) det bara är så :P här är jag hemma..
Kram Fia!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Kinder! ♥

Hej! Vi heter Frida&Sofia (Sofia/Fia) och är två häst älskande tjejer, Men gillar också att prata om våra känslor som händer under fritiden. Vi är 15/16 hela år och har sammanlagt 5 år tillsammans! Här kommer vi berätta om våran resa igenom vardagen, och dess alla bus och händelser på vägen!

RSS 2.0