sha sha bloggen!

Åh förlåt! Ingen utav min och fridas dator funkar just nu :S jaja..
Just nu sitter jag med familjen och kollar på filmen "Hobbit" rätts så bra faktiskt :) fast sparar halva filmen tills imorn :) den är ju 3 timmar lång :S men idag har jag ätit tårta så magen är nog mätt i flera dagar! Minst!
För idag fyller Niklas år!
Grattis vår 12 åring!
Vi hade en mysig kväll och jag var väldigt lycklig, har nämligen fyndat på världens rea idag!
Köpte smink som var värd 650 kr, fick allt för 110 :D
Happy girl!
Om vi får igång datorn ska jag visa er!
men ha en fortsatt trevlig kväll gått folk!
Kram Fia.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Kinder! ♥

Hej! Vi heter Frida&Sofia (Sofia/Fia) och är två häst älskande tjejer, Men gillar också att prata om våra känslor som händer under fritiden. Vi är 15/16 hela år och har sammanlagt 5 år tillsammans! Här kommer vi berätta om våran resa igenom vardagen, och dess alla bus och händelser på vägen!

RSS 2.0