28/8-13

Hejsan!
såg vilket datum det var idag, och såg att det är prick 1 månad tills Frida fyller år :D
och typ bara 4 månader och 1 dag till min födelsedag, längtar! vill bli 15! ;) 
veckan innan skolan började var underbara Frida här i säkert 4 dagar :)
men tänkte berätta lite om Joelmässan och första skoldagen :D
Joelmässan
jag och Frida gick bara ut på lördagen, men var där både på dagen och på kvällen, men också på morgonen..
på morgonen skulle innebandy laget som Niklas är med i hjälpas åt att städa från fredagen, men jag vill inte påstå att jag och Frida hjälpte till så mycket, lekte hellre med något annat :P
sen mittidagen såg vi på lite watercross och Niklas fick några autografer från duktiga skoteråkare i slednecks.
men kvällen vart inte lika lyckad..
tråkiga personer som förstörde allt och var bara negativ..  
men fick träffa folk från skolan och det var super kul! men hade velat att Hanke var där :(
Men jag och Frida hade kul tillsammans och fick några ragg ;D
Första skoldagen
var super kul!!
alla underbara vänner i en stor familj! vi fick nya skåp och chillade mest hela dagen :)
för nu är vi 9:or och är störst på skolan! hehe ;)
och Niklas klass har också kommit upp på hög i år :)   
både negativt och positivt.. men ska nog gå bra :)
här kommer lite bilder från allt jag har berättat om :)
morgontrötta tjejer runt kl8..
på kvällen..
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
  
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Kinder! ♥

Hej! Vi heter Frida&Sofia (Sofia/Fia) och är två häst älskande tjejer, Men gillar också att prata om våra känslor som händer under fritiden. Vi är 15/16 hela år och har sammanlagt 5 år tillsammans! Här kommer vi berätta om våran resa igenom vardagen, och dess alla bus och händelser på vägen!

RSS 2.0