Im back!!

Hej!! ber så hemskt mycket om ursäkt för uppdateringen här på bloggen.. Men det är sommar!, och då ska man inte sitta framför datorn eller tv:n..! Man ska vara ute i solen! ;) Tänkte bara lägga upp lite bilder som har tagits under dom senaste 2 veckorna :) Både jag och Frida har jobbat mycket! hon har målat och jag satt plant :) money money! ;) Hehe... Men på nått vis har vi ändå hunnit med att träffas tycker jag :) vi tog en liten mini semester med våra familjer för nån vecka sen och hade det jätte mysigt!! Vi tog ut båten och for långt upp efter vattudalen till en ö som vi tältade och badade vid :) MYSIGT!! 
 Men såklart så går alltid någonting snett.. jo på vägen hem fick jag nån J*vla infektion och gatt in på sjukan, och hem for man med penicillin.. Jaja det gick snabbt över och jag.. LEVER :D haha.. Men vad som nu väntas på schemat är Joelmässan! :D Hoppas vi syns där! :D

Ha det så bra allihopa! <3<3

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Kinder! ♥

Hej! Vi heter Frida&Sofia (Sofia/Fia) och är två häst älskande tjejer, Men gillar också att prata om våra känslor som händer under fritiden. Vi är 15/16 hela år och har sammanlagt 5 år tillsammans! Här kommer vi berätta om våran resa igenom vardagen, och dess alla bus och händelser på vägen!

RSS 2.0