Joelmässan snart!

Hejsan! igår blev det en liten spännande dag..
Tog nämligen och blev sparkad utav en häst här på gården..
Jag hade precist haft en ridlektion på min ponny och skulle sadla av den, då jag ställde den nya hästen bredvid.
så dum som jag var.. Glömde helt bort att dom inte var 100 vänner. Så dom började bråka i stallet, medans dom satt fast bredvid varandra.
Och mitt emellan stod jag.. och blev sparkad på handen..
Det gjorde så J**vla ont!
då allt var över såg jag på klockan, skulle nämligen vara hos min morfar kl 4.
jag brydde mig inte ett skit om jag hade brutit handen, utan jag hade lovat att följa med han till stan. Och det gjorde jag.
Hemma konstaterade dom att jag nog inte brutit något (för jag gör vad som helst för att inte åka till doktorn) utan jag fick bara en rejäl smäll på senorna i handen.
Men ont har jag!! och såklart är det Joelmässa imorn, så får åka dit med stukad handled och massa blåmärken på handen ;)
ha de så bra! ska ut och köra sexhjuling nu, eller iallafall försöka :P
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Kinder! ♥

Hej! Vi heter Frida&Sofia (Sofia/Fia) och är två häst älskande tjejer, Men gillar också att prata om våra känslor som händer under fritiden. Vi är 15/16 hela år och har sammanlagt 5 år tillsammans! Här kommer vi berätta om våran resa igenom vardagen, och dess alla bus och händelser på vägen!

RSS 2.0