Att jag fortfarande lever utan dig är ett under..

Nepp, jag fattar inte att jag kan leva utan min ängel Burenka..
Jag har nu i flera månader levt i en låstasvärld, inte tagit något seriöst och har verkligen inte velat haft med någon att göra. Har känts som om något saknas, jag vet jag borde gå vidare, MEN JAG KAN VERKLIGEN INTE!
För er betyder hon luft, men för mig, min familj betydde hon allt!
Min syster, min vän, den man kunde skratta med är borta, putts veck!  
Jag har även lärt mig mycket av den tiden jag har varit i min låtsasvärld , jag har lärt mig att JAG KAN leva utan något, något som jag jämt och ständigt tog beskydd under och blev nedtryckt av.  
Men nu har allt vänt. Jag är lyckligare. Såklart sörjer jag min bortgående vän, men jag vet att hon mår bra, har inte ont och är lycklig - skön känsla.
Ryser av att lyssna på låten, lyssnade mycket på den under tiden hon gick bort, hörde igår någon i klassen lyssna på den och jag fick värsta tillbaka blickar.
Blickar från min saknade vän Burenka.  
 
Love you baby!
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Kinder! ♥

Hej! Vi heter Frida&Sofia (Sofia/Fia) och är två häst älskande tjejer, Men gillar också att prata om våra känslor som händer under fritiden. Vi är 15/16 hela år och har sammanlagt 5 år tillsammans! Här kommer vi berätta om våran resa igenom vardagen, och dess alla bus och händelser på vägen!

RSS 2.0