De blir bättre!

Jag har funderar på en sak, en sak som ingen annan har lagt märke till..
de va ett tag sen jag skrev på bloggen nu och de är därför att jag inte har haft lust. 
jag är en tjej som är väldigt blyg, och håller de mesta inombords. Men för varje dag som jag känner mig välkommen in i gruppen då blir de bättre, jag blir mer självsäker och vågar prata. Jag är ju alltid välkommen i gruppen, men ändå så är det alltid jag som blir utanför. Jag är inte så blyg att jag inte vågar synas, de är inga problem.  Men varje dag som går tänker jag på att jag måste skärpa mig, men egentligen så är det inte jag som måste skärpa mig utan de är gruppen som jag är med som måste skärpa sig. Nu säger jag inte att det är deras fel, jag säger defenetivt inga namn heller! 
Det är tur att jag har dig! <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Kinder! ♥

Hej! Vi heter Frida&Sofia (Sofia/Fia) och är två häst älskande tjejer, Men gillar också att prata om våra känslor som händer under fritiden. Vi är 15/16 hela år och har sammanlagt 5 år tillsammans! Här kommer vi berätta om våran resa igenom vardagen, och dess alla bus och händelser på vägen!

RSS 2.0