Fundering..

Jahopp då var vi här, har länge funderat på att skriva detta inlägg och nu kom jag till skotts!
Sitter här i sängen och funderar på hur folk seriöst kan vräka ur sig saker!?
Jag tycker det absolut inte är okej och brukar i vanliga fall gå därifrån..  Men vissa gånger går det bara inte..
Att få höra varje dag något negativt om en själv brukar inte alltid vara så kul. Allt från klädsel, hår till känslor.
Allt sägs av samma personer varje dag.. 
Om jag inte ger bekräftelser på kramar eller liknade blir man kallad sur och får höra resten av dagen hur idiotisk man är och bara allmänt dum i huvudet.. Sen om jag någon dag testar något nytt inom klädsel får man såklart höra det också.. Tex hade jag ett bälte på mig förra fredagen och det fick jag höra bara var för att "visa brösten" och " tro se smal ut" Sjukt va?! less på sånt nu..
Dagis nivå liksom..
Sen det där med blondin saken kan störa mig ofta.. Jag är brunett som alla ser och INTE blondin - bara fatta det!
Sen att bli kallad för kinder är helt okej, men att alla ser mig med blont hår stör mig..
Jag vill bara att ni ska se den Sofia som finns inombords inte den utanpå.. och acceptera att jag är som jag är!
Jag ville bara få det sagt och hoppas något tas efter.
Puss och kram!
Frida är underbar! hon ser "mig" inte den som är på utsidan! love you! <3 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Kinder! ♥

Hej! Vi heter Frida&Sofia (Sofia/Fia) och är två häst älskande tjejer, Men gillar också att prata om våra känslor som händer under fritiden. Vi är 15/16 hela år och har sammanlagt 5 år tillsammans! Här kommer vi berätta om våran resa igenom vardagen, och dess alla bus och händelser på vägen!

RSS 2.0