Hjalmar!

I torsdags var det gymnasievisning på Hjalmar, rätts så kul faktiskt!
Alltid roligt att träffa kompisar! :D
Jag kikade på ekonomi & natur, har nog bestämt mig vilken linje jag ska gå men säger det inte här än ;) isf får ni fråga mig :P
Klassen åkte hem och jag stannade kvar i ström tills på kvällen, myyyys! Men insåg då bara hur MYCKET jag saknar Frida och vill gå i ström! Jag är en Strömtjej, INTE en Hammerdaltjej  sorry..
Jag känner mig helt annorlunda jämfört min klass, men jag älskar den också!
Haha fick höra utav en i klassen att jag var en "snäll fjortis" WTF?! ;D blev bara så full i skratt då jag verkligen inte är en fjortis.. jaja ;) JAG den SnällaFjortisen!
Imorgon har jag INGA planer, så grymt skönt!
Men vet att jag ska ryckta/träna med Ivetta! :)
Ha en bra helg!
 
Glass som jag och Frida köpte en var av som vi åt och mysade av! :)
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Kinder! ♥

Hej! Vi heter Frida&Sofia (Sofia/Fia) och är två häst älskande tjejer, Men gillar också att prata om våra känslor som händer under fritiden. Vi är 15/16 hela år och har sammanlagt 5 år tillsammans! Här kommer vi berätta om våran resa igenom vardagen, och dess alla bus och händelser på vägen!

RSS 2.0