Kort om helgen.

I fredags var det en chill dag! dock skulle en inlämning bli klar men hade det ändå rätt så soft.
Efter skolan for jag & Matilda till ström och kikade på då Lina piercade tungan där vi praktiserade, Kul Kul!
Efter det for jag hem och såg på Idol... Fattar ni att Kevin gick vidare?! Han kan inte sjunga och tar emot all dålig kritik med ett j**vla leende.. Huvva.. Men hoppas Elin vinner! :D
I lördags for familjen in till stan för att julshoppa lite, blev mest tid på rusta då Niklas ska måla om rummet, men sen fick jag tid att spendera hela barnbidraget på julklappar, kläder och saker från hööks :D är jätte glad att hööks kommit till stan! YaY!
Sen på söndagen kom Frida & Hennes mamma på besök för att baka stutar! Yammie!
Undertiden flamsade jag och Frida såklart på med hästarna samt Mattias & Anjelica! :D
Lyckad helg!
 

 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Kinder! ♥

Hej! Vi heter Frida&Sofia (Sofia/Fia) och är två häst älskande tjejer, Men gillar också att prata om våra känslor som händer under fritiden. Vi är 15/16 hela år och har sammanlagt 5 år tillsammans! Här kommer vi berätta om våran resa igenom vardagen, och dess alla bus och händelser på vägen!

RSS 2.0