Random resa!

Hejsan!
Hade ni det bra på julafton? ;)
jag hade det iaf jätte mysigt med MÅNGA paket! Tänkte visa er vad jag fick någon annan dag :P
Imorse for jag, mamma och Niklas hem till min morbror (Jonny) för att hälsa på. Kan ju säga det, WAW vilket hus dom har!!
jaja.. När vi kom dit var också min andra morbror där (David) som berättade att han skulle åka ner och hälsa på  min tredje morbror (Jörgen) i Uppsla. I know, har 4 morbrödrar ;)
David frågade om jag ville följa med, jag frågade först när han skulle åka och fick svaret: imorn. 
 tänkte bara WHAT? Sen frågade jag när han skulle åka hem, fick då svaret: på min födelsedag.. 
Men tänkte att det skulle bli himla kul att åka dit! Så jag sa ja. Sen frågade jag direkt Frida om hon ville följa med, och det ville hon, och det fick hon! 
är så himla glad att jag ska få åka ner till Uppsala imorn med dom bästa! Såklart Frida och David! :D 
så hela kvällen har gått åt till att packa :) 
Har aldrig gjort en resa såhär spontant
någongång, spännande! 
Hörde att det skulle komma in en storm där nere, den kallas för Kinder och var tydligen livsfarlig! Watch up!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Kinder! ♥

Hej! Vi heter Frida&Sofia (Sofia/Fia) och är två häst älskande tjejer, Men gillar också att prata om våra känslor som händer under fritiden. Vi är 15/16 hela år och har sammanlagt 5 år tillsammans! Här kommer vi berätta om våran resa igenom vardagen, och dess alla bus och händelser på vägen!

RSS 2.0