Staden.

Idag for hela familjen in till stan då Grevåkerskolan hade ledigt ;) + att Niklas skulle till nån tandläkare :S
Sen shoppade vi julklappar hela dagen och åt på kina, rätt så lyckat ändå ;) Jag är klar med dom flesta julklappar men saknas två :)
Jag gatt också få köpa mig själv något så köpte en ny jacka ;) Kunde inte låta bli!
 
 
Har gnällt hela dagen för att jag fyller år på en så konstig tid.. Seriöst! den 29onde December.. meningslöst..
Men snart så blir man 15! så slipper alla kalla mig fjortis!
Mys nu inför jul!
Puss!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Kinder! ♥

Hej! Vi heter Frida&Sofia (Sofia/Fia) och är två häst älskande tjejer, Men gillar också att prata om våra känslor som händer under fritiden. Vi är 15/16 hela år och har sammanlagt 5 år tillsammans! Här kommer vi berätta om våran resa igenom vardagen, och dess alla bus och händelser på vägen!

RSS 2.0