Stolt!

Jag är så sjukt stolt över dom framsteg jag tagit i min personlighet! och man får inte glömma alla beslut jag tagit!
Jag är Stolt och då har jag också blivit en annan person, förut var jag svag och kunde inte göra något utan någon.
Men nu är det tvärtom! trivs bättre själv! :) Är en lyckligare person!
Hoppas nu också att jag får en nytändning inom bloggningen!
Det kan ofta bli små luckor hit och dit utan inlägg men jag lovar att det ska förbättras! :)
Jag älskar er och särskilt dom som funnits under en svårare tid! ni är helt underbara och finns alltid där!
Har dock sätt vilka som kliver av då dom behövs som mest, men det är deras bekymmer, deras liv och jag tänker inte lägga mig i det ett smack! Men då finns det också följder...
Hoppas ni också mår bra nu, om inte, gör det inget, alla har vi svackor då vi behöver vara själva, utveckling kallas det, om det finns vänner i bilden får du absolut inte glömma bort dom bara! <3
Puss Puss!
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Kinder! ♥

Hej! Vi heter Frida&Sofia (Sofia/Fia) och är två häst älskande tjejer, Men gillar också att prata om våra känslor som händer under fritiden. Vi är 15/16 hela år och har sammanlagt 5 år tillsammans! Här kommer vi berätta om våran resa igenom vardagen, och dess alla bus och händelser på vägen!

RSS 2.0