Tjo!

Tänkte att jag måste berätta vad jag hållit på och drömt om på sista tiden..
För ungefär 2 veckor sedan satt jag upp en drömfångare i mitt rum. Efter det har jag drömt annorlunda..
Nu dom sista 2 dagarna har jag drömt och tänkt mycket på en kille jag inte haft någe att göra med på snart 1 år, men börjar nu smått "gilla" han igen.. Huvva.. sa att jag aldrig igen skulle prata med honom men to late now..
Jaja.. haha tror faktiskt bara Frida vet vem han är ;D folk blir så sur om man berättar så håller hellre tyst ;)
Nu ska jag göra allt för att sluta tänka eller drömma om honom.. önska mig lycka till ;)
 
Jag och min snygga babe ;)  
 Haha Frida vad tänker du på när du ser halsbandet?? ;D Haha måste berätta, jag tog den där bilden på dunder fredagen och den dagen var bara konstig ;D Jo men med halsbandet så minns jag att vi stod jag, Frida, Lovisa, Hanke & Robin och prata. Sen helt plötsligt kom det några killar i ett gäng som börja prata med Robin tror jag :S Jag var kanske lite väl artig och presenterade mig för alla ;) Sen kom en utav killarna och sa vilket fint halsband jag hade, vilket grymt dålig raggnings replik  ;D  men sen bara börja han hångla med mig?! haha jag minns jag tänkte först WTF? och sa sen nej, jag vill inte ;D så sjukt pinsamt men men ;)
Lite awkward i know ;)  
 Puss på er ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Kinder! ♥

Hej! Vi heter Frida&Sofia (Sofia/Fia) och är två häst älskande tjejer, Men gillar också att prata om våra känslor som händer under fritiden. Vi är 15/16 hela år och har sammanlagt 5 år tillsammans! Här kommer vi berätta om våran resa igenom vardagen, och dess alla bus och händelser på vägen!

RSS 2.0