Hello!

idag vaknade jag med att fortfarade ha ont i halsen och huvudet så jag orkade inte gå på skolan.
istället ligger jag hemma, och gör INGENTING!!
har skiit tråkigt.
Men snart ska jag gå till min morfar och mocka lite. Eftersom han och min morbror David är just nu påväg hem med en ny häst!! :D
Så glad för deras skull!
Ska bli något spännande att träffa denna häst.
Just nu är dom i Norrköping, och jag har lovat att mocka till alla hästar på gården.
Jaja, här är några bilder på en utav hästarna, Sia heter hon ;).
Ps. jag är en liten trav tjej, så prat om trav kommer ni troligen att få läsa om här till sommaren. 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Kinder! ♥

Hej! Vi heter Frida&Sofia (Sofia/Fia) och är två häst älskande tjejer, Men gillar också att prata om våra känslor som händer under fritiden. Vi är 15/16 hela år och har sammanlagt 5 år tillsammans! Här kommer vi berätta om våran resa igenom vardagen, och dess alla bus och händelser på vägen!

RSS 2.0