Måndag!

Dagen har varit helt okej! :)
Hade lite bråttom hem idag, eftersom Monica, "häst masör/ knot knackare, eller vad man ska kalla henne" var hemma hos oss idag och kollade hästarna :)
Min häst och Davids (min morbrors) häst kollade hon på idag.
Davids häst hade någon enstaka låsninga i ryggen, MEN MIN HÄST!! hade nästan hela höger sida på ryggen låst. Så hon knackade tillbaka dom, och lasrade ryggen.
Så nu har jag fina ponnysar som kan röra ryggen hur som helst ;)
Ja det var min dag ;)
Ville bara berätta att när jag andvänder ordet "du" i bloggen kan det handla om olika personer ;)
inte utpekat eller så ;)
ganska smart va?? Jag vill inte andvända deras namn här på bloggen :) hoppas ni förstår :D

kram Fia!


Kommentarer
Fia

Sry, såg att jag skrivit använda med (D)???
What?? Jaja.

2013-02-18 @ 19:02:41


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Kinder! ♥

Hej! Vi heter Frida&Sofia (Sofia/Fia) och är två häst älskande tjejer, Men gillar också att prata om våra känslor som händer under fritiden. Vi är 15/16 hela år och har sammanlagt 5 år tillsammans! Här kommer vi berätta om våran resa igenom vardagen, och dess alla bus och händelser på vägen!

RSS 2.0