Hej! <3

förlåt för dåligt update.. det har varit mycket nu! dunder osv. kan redan nu berätta att denna dunder var lätt den bästa hittills! träffat mycket och roligt folk! och lite spänning var det också ;) hade tänkt berätta om dunder imorn. Jag har varit med Frida i 9-10 dagar på raken, Love it! har haft sjukt kul! som vi och andra brukar säga, KINDER POWER!! ;D Har helt enkelt varit med dom bästa ! <3

lyssnade nyss på en låt, refrängen fick mig att tänka och inse <3

"du satte mitt hjärta i brand"

"Jag vet att du får mig att gå ensam. Du lovar mig guld om jag stannar här. Jag vet att jag brukar drömma om dig, Men jag vill inte ha en annan värld!

 
 love it! <3
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Kinder! ♥

Hej! Vi heter Frida&Sofia (Sofia/Fia) och är två häst älskande tjejer, Men gillar också att prata om våra känslor som händer under fritiden. Vi är 15/16 hela år och har sammanlagt 5 år tillsammans! Här kommer vi berätta om våran resa igenom vardagen, och dess alla bus och händelser på vägen!

RSS 2.0