Ö-vik

Vet faktiskt inte vad jag ska skriva om så jag bara skriver nu vad jag ska göra och så. Men nu i veckan så ska jag, Gry, Erika och pojkarna åka till Ö-vik för att raka deras katt, så då passar vi på att bada såklart. Vi ville såklart inte åka när det är fint väder för det är så jobbigt att åka bil då. Men som ni kanske läste på Fias inlägg så va jag med henne och Lovisa på dunder och hade as kul. Men nu har Lovisa flyttat neråt så det är inte så kul... Men jag hoppas jag kan åka ner till henne någon gång :)
Men jag har faktiskt inge mer att berätta så vi hörs!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Kinder! ♥

Hej! Vi heter Frida&Sofia (Sofia/Fia) och är två häst älskande tjejer, Men gillar också att prata om våra känslor som händer under fritiden. Vi är 15/16 hela år och har sammanlagt 5 år tillsammans! Här kommer vi berätta om våran resa igenom vardagen, och dess alla bus och händelser på vägen!

RSS 2.0