Balen.

igår var balen för niorna.
Dom var otroligt fiiina! kunde tyvärr inte ta så mycket kort då jag faktiskt var servitris :D
de var verkligen jätte kul!
men lite press hade man på sig ;) minsta lilla fel kan bli ett stort problem, men lyckades bra, fick servera sköna personer :)
Gud va jag kommer sakna er nior! :( de har varit ni som alltid har hittat på någe! ;D som idag, MATKRIG!!
det syns iaf vart ni har varit.
älskar er!
tänkte berätta lite snabbt om vad jag ska/ har gjort i veckan.
 
Måndag: klippte mig med Frida, blev lite rödhårig ;) (passar bra till mig, brukar vara lite tjurig)
Tisdag: Fixade grejer till balen.
Onsdag: BALEN!! var en servitris med några fler från klassen (Ida, Linnea, Matilda, Anton, Emma, Stina och Davod) och snygga var vi ;)
Torsdag:  städat ur skåpen, tagit adjö från niorna.....
Fredag: SKOLAVSLUNING!! sjunga i kyrkan och sen träffa Frida. Då hon kommer till mig och ska kolla i Hammerdal :D
 
ha en bra skolavslutning allihopa!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Kinder! ♥

Hej! Vi heter Frida&Sofia (Sofia/Fia) och är två häst älskande tjejer, Men gillar också att prata om våra känslor som händer under fritiden. Vi är 15/16 hela år och har sammanlagt 5 år tillsammans! Här kommer vi berätta om våran resa igenom vardagen, och dess alla bus och händelser på vägen!

RSS 2.0