Feel me like a bird, Free to fly!

Har fått fina meddelanden från underbara personer, enligt dom, förtjänar jag något bättre :')
älskar er!
hade velat fortsatt kämpa, men jaja får se det positiva i det hela och försöka gå vidare.
hoppas du är lycklig nu och mår bra när du fick det där sagt.
Ha det så bra, utan mig.
 
Just nu sitter jag hemma men ska snart åka iväg till hästarna.
i förrgår kom Lina hit, vi spela monopol och prata i telefon till kl 3-4. Mysig kväll.
Har pratat med Hanke (Johannes) tre kvällar på raken, härlig kille.
men blev lite sur på han första kvällen/ morgonen då han, Linus, Simon och Richard ringde runt 6 på morgonen bara för att väcka mig..
jaja, ha det bra alla underbara!
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Kinder! ♥

Hej! Vi heter Frida&Sofia (Sofia/Fia) och är två häst älskande tjejer, Men gillar också att prata om våra känslor som händer under fritiden. Vi är 15/16 hela år och har sammanlagt 5 år tillsammans! Här kommer vi berätta om våran resa igenom vardagen, och dess alla bus och händelser på vägen!

RSS 2.0