happy girl!

Hello!
idag vaknade jag sent! för sent! typ 1..
jag duschade och gjorde mig i ordning, för jag visste att Erik och Johan skulle komma.
och det gjorde dom ;)
dom kom och drack kaffe, åt kakor och spelade kort :) och kul hade vi, sådär lagomt kul :)
härliga killar!
sen gick vi ut och sola, och typ bara "chillade" ;)
vi har alltid lika kul!
dom kan typ komma hem till mig, och slänga sig i soffan och vara social ;)
det kanske inte låter så kul, men det lovar jag att vi har!
vi är som syskon/bästisar!
jaja ska väl snart ut och åka båt,
vi kanske hörs!
puss


Kommentarer
micke

har ni sjö satt ? :)

2013-06-09 @ 23:00:10


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Kinder! ♥

Hej! Vi heter Frida&Sofia (Sofia/Fia) och är två häst älskande tjejer, Men gillar också att prata om våra känslor som händer under fritiden. Vi är 15/16 hela år och har sammanlagt 5 år tillsammans! Här kommer vi berätta om våran resa igenom vardagen, och dess alla bus och händelser på vägen!

RSS 2.0