SCA!

Hej alla!
Har haft en annorlunda dag idag på skolan.... Vi var ute i skogen och hälsade på SCA, vi fick lära oss vad som var bra med att hugga sen träd och lämna träden så där var inte så kul. Men när vi hade lunch gick jag och Sosso å satte oss på en sten så sen kom ju alla så vi hade kul. Vi var alla åtter 8a, 8b och 8c. Så det var ju kul iallafall. Just de jag har nog inte berättat att jag har tagit hål i naveln! Gjorde det i Onsdags. Det gjorde inte så jädra ont, men dem stack in ett rör typ och det var ju ingen spets på den eller någonting, dem bara stack in den. Också gjorde det lite ont nät dem drog ut den. Men om man ska var fin får man lida pin, som man säger... Får väl lägga ut en bild sen. Det var inge mer jag ville bäretta så HEJDÅ!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Kinder! ♥

Hej! Vi heter Frida&Sofia (Sofia/Fia) och är två häst älskande tjejer, Men gillar också att prata om våra känslor som händer under fritiden. Vi är 15/16 hela år och har sammanlagt 5 år tillsammans! Här kommer vi berätta om våran resa igenom vardagen, och dess alla bus och händelser på vägen!

RSS 2.0