Tåsjön!

 
Fy vad det var länge sen jag skrev.... känns som de iallafall. Men sitter iallafall här i Tåsjön med Dahlberg, kommer ha as kul´. Köra fyrhjuling och bada m.m. Vi bor hos min Farmor och Farfar så det kommer bli go mat varje dag ;) Nu i veckan har jag varit med Lovisa då (Dahlberg) vi har haft as kul ridigt och så. Men idag åkte hennes hästar ner  tilll Malmköping. Eftersom hon ska flytta dit. (inge kul!)
 
Men har typ inge mer att säga nu så Godnatt!!
 
 
 
 
 
 
 
 
Bild på mig och Burenka sen i sommras. Saknar henne så mycket!! :(

 
 


Kommentarer
Michaela

Saknar Burenka? Blev hon aldrig bra ifrån fången? / fd ägaren Michaela Stegeby

Svar: Hej Michaela! nej tyvärr blev aldrig Burenka bättre.... om du vill så kan jag skicka ett mail till dig om det :)
Sofia Modin

2013-09-12 @ 22:04:27
URL: http://www.michaelamorrell.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Kinder! ♥

Hej! Vi heter Frida&Sofia (Sofia/Fia) och är två häst älskande tjejer, Men gillar också att prata om våra känslor som händer under fritiden. Vi är 15/16 hela år och har sammanlagt 5 år tillsammans! Här kommer vi berätta om våran resa igenom vardagen, och dess alla bus och händelser på vägen!

RSS 2.0