.......<3

Sjukt vad alla förändras.
Vissa saknar man, Vissa inte.
Dom man trodde känt, har man egentligen inte vetat ett skiit om.
att förändras är väl bra. Antar jag. Men detta har bara blivit för mycket.
Jag saknar er!
Just nu har jag 5 starka vänner som ALDRIG skulle svika mig.
Ni vet mycket väl vilka ni är.
snart kommer vi gå skilda vägar. Men det känns inte som om det kommer ändra på "OSS" så mycket :)
Älskar ER!
Ibland vill jag bara backa tiden, Och ändra på vissa viktiga saker som jag då glömde.
Umgås för en sista gång och sen glöma allt. Bara en sista. Och bara titta varadra rakt in i ögonen, och sen säga, förlåt.
Hade varit väldigt skönt. Att bara lossa på allt.
Med ett ord,
förlåt.<3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Kinder! ♥

Hej! Vi heter Frida&Sofia (Sofia/Fia) och är två häst älskande tjejer, Men gillar också att prata om våra känslor som händer under fritiden. Vi är 15/16 hela år och har sammanlagt 5 år tillsammans! Här kommer vi berätta om våran resa igenom vardagen, och dess alla bus och händelser på vägen!

RSS 2.0