Hejsan!

 
förlåt för att jag inte har gjort så mycket på bloggen nu på ett tag :(
har haft feber och hela skiiten i snart e vecka :/
så har inte haft någon lust liksom :P
 
Idag kännde jag mig bättre! så tog och följde med till Stan för att shoppa lite kläder till brorsan :)
men blev ändå nästan lika mycket till mig sjäv... ;) Köpte faktist en tröja och ett par byxor som jag blev helt nöjd med! 
sen gick vi och åt på någon resturang, tog en skink sallad som vanligt där ;) utanför var det marknad, så vi hittade faktist något riktigt bra fynd! ;)
16 par valfria strumpor för 100 kr, välbehövligt kan jag säga!
men kallt var det! dock protesterade min hals :/
Så efter det for vi på Jysk och köpte lite saker, en stor spegel, 5 kuddar och massa annat!
2 utav kuddarna köpte jag (kommer bild)
efter det for vi och köpte lite saker till huset ;) ska måla om några rum osv :P
så just nu river vi tapet och ska snart till att börja måla! :D
 
ha det bra hörrni!
 
Mina 2 kuddar! :D
Så nu ser sängen ut såhär! :D
Tröja, byxa från Ginatricot.
Stackars Get....
  
Dessutom hette den FIA... ;D
 
KRAM! <3
 


Kommentarer
niklas . m

fortfarande en konstig get!

2013-03-08 @ 22:37:18
Fia

Cooool Get!

2013-03-09 @ 01:05:11


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Kinder! ♥

Hej! Vi heter Frida&Sofia (Sofia/Fia) och är två häst älskande tjejer, Men gillar också att prata om våra känslor som händer under fritiden. Vi är 15/16 hela år och har sammanlagt 5 år tillsammans! Här kommer vi berätta om våran resa igenom vardagen, och dess alla bus och händelser på vägen!

RSS 2.0