hemmadag...

igår efter skolan for jag och Lina till Hammerdal för att kika på en hoppptävling :D 
Linnea var med och var jätte duktig! Träffade också Frida och Lovisa :)  
jag och Lina har såklart alltid lika kul, då vi är på riktigt bra humör! ;) 
Men idag vaknade jag med feber och allt detta skit.. 
Så blev en hemmadag.. :/ 
Ikväll ska jag bara ta det lugnt, så att jag kan fara till skolan imorn :D det ända som är planerat är att hämta hem camaro'n efter att ha fixats i ström ;) 
ha det bra!
 
nya skor!! <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Kinder! ♥

Hej! Vi heter Frida&Sofia (Sofia/Fia) och är två häst älskande tjejer, Men gillar också att prata om våra känslor som händer under fritiden. Vi är 15/16 hela år och har sammanlagt 5 år tillsammans! Här kommer vi berätta om våran resa igenom vardagen, och dess alla bus och händelser på vägen!

RSS 2.0