Klantig!!

Haha gud vilken dag. Först på morgonen hade vi brännboll, så det var tjejerna mot killar. Så då var jag brännare och det gick ju faktiskt bra länge. Men sen kastade dem billen på en gräs plan sidan om grus planen vi spelade på, så när jag hade tagit bollen och skulle springa till plattan så var det en kille som skulle in i målet, och när vi skulle mötas visste vi inte vilket håll vi skulle springa så vi var nära på att krocka. Men då halkade jag på gräset så jag slog ner mina knän i gruset, och det gjorde ju inte lite ont. Men iallafall så fick jag ju då hål i mina träningsbyxor och började blöda på båda knäna. Men det gick ju bra så jag forsatte att spela, men efter ett tag så började jag må illa och vart snurrig. Så jag var tvungen att gå in och dricka och sätta mig ner. Men så började jag tvätta såret och gick ut och spleade igen. Sen när vi hade rast för sista lektionen så gick vi ut och spelade fotboll, och det var ju inte så bra för det var ju också på en grusplan så det började ju ryka grus och kom in i mina sår såklart. Så det vart ingen bra dag för mig iallafall. Som ni ser på bilden så har jag blåa knän och sår....
 
Men ni får ha det så bra!
Hejdå! // Frida <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Kinder! ♥

Hej! Vi heter Frida&Sofia (Sofia/Fia) och är två häst älskande tjejer, Men gillar också att prata om våra känslor som händer under fritiden. Vi är 15/16 hela år och har sammanlagt 5 år tillsammans! Här kommer vi berätta om våran resa igenom vardagen, och dess alla bus och händelser på vägen!

RSS 2.0