HaHa...

Just nu lyssnar jag på en låt som både får mig spyfärdig, illamående, grymt äcklad men ändå är det något med den som får mig att små flina...
 
Veckan som varit har varit grym! En Prao Vecka ! :D
Jag praoade på Hell road och fick se några tatueringar ;) Jag praoade med Matilda och bodde hos Frida :)
haha jag och Matilda har haft det jätte kul och vi fick även lära känna en ny vän! <3 Janken <3
Ne huvva... han hatar mig med mina strumpor... dock bara för att jag var ifrån Hammerdal..
Jaja.. Tänkte berätta lite mer om praoen sen, just nu har jag ingen lust! är fortfarande sjuk med 38 i feber..
Less!
JUSTE! fick reda på att Mattias (min morbror/ storebror) hittat tillbaka till sitt gamla ex, blev först rasande då hon skulle smälla på mig, Frida å hanke i sommras för ingenting... men jag gav henne en chans.. (lite komiskt bara för dom har varit  utan varandra i ca 5 månader och hon är nu gravid, men inte med Mattias..) men hon och jag stog och ryktade hästarna i drygt 2 timmar idag och hon bad allt om förlåtelse! <3
så nu är allt helt normlat! så jäkla skönt! å pappa har fått ett nytt jobb! inget kan bli bättre just nu!
Kan säga såhär: för några månader sedan var jag less och allt gick skit, men nu flyger jag bland molnen! 
Hoppas ni också mår bra!
Kram Fia.
Just nu saknar jag dessa flummmm-kompisar! <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Kinder! ♥

Hej! Vi heter Frida&Sofia (Sofia/Fia) och är två häst älskande tjejer, Men gillar också att prata om våra känslor som händer under fritiden. Vi är 15/16 hela år och har sammanlagt 5 år tillsammans! Här kommer vi berätta om våran resa igenom vardagen, och dess alla bus och händelser på vägen!

RSS 2.0