Helloo!?

back on track..
Förlåt har verkligen inte haft någon lust att blogga nu i veckan.. har haft fullt upp!!
Jo jag ska praoa v.47 och hittade INGEN att praoa hos.. har ringt sen i måndags över sammanlagt 20 samtal..
LESS!!!
Men tillslut! ska nämligen vara hos Maria Lövgren (Hell road) Hon tatuerar ;)
Och det bästa av allt, ska praoa med Matilda också! :D ska bli kul!
Så den här veckan har varit tung..
Har också varit deprimerad över Burenka, och mitt hjärta (Ivetta) har flyttat hem till sig.. :(
Alla mina hästar sticker ifrån mig nu!?
Men har Estelle och Lawrinka kvar ;)  Hehe Ivetta bor bara ca 500m ifrån, men det är ändå inte samma sak att se henne varje dag på gården.. men jaja, hon slipper mig inte så lätt, har varit hos grannen varje dag BARA för Ivetta ;)
Helgens planer blir att Frida och hennes mamma kommer på besök :) ska bli kul! Och hörde nyss av Frida att vi troligen också får lite besök ;) Who knows?? ;)
Och JA Frida, vi MÅSTE hänga tvätt! ;D tror dock inte mina föräldrar kommer bli så glad ;)
 
Kramzz Fia!
 
Grejer som snart ska beställas hem! Det mesta till Ivetta :) 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Kinder! ♥

Hej! Vi heter Frida&Sofia (Sofia/Fia) och är två häst älskande tjejer, Men gillar också att prata om våra känslor som händer under fritiden. Vi är 15/16 hela år och har sammanlagt 5 år tillsammans! Här kommer vi berätta om våran resa igenom vardagen, och dess alla bus och händelser på vägen!

RSS 2.0