Ja vad säger man..

Var lite smått less innan helgen, men att få vara med Frida ändrade allt!
Är så sjukt lycklig då JAG för första gången red ut på min underbara Ivetta igår! <3 man kan nog nästan säga att det var hon som räddade och gjorde min sommar till något bra!
Annars rullar allt på! vissa stunder långsammare och vissa riktigt snabbt! Man får nu inte glömma bort att tiden går fort! nu helt plötsligt går man i 9:an!
Jag tänker nu aldrig mer slösa bort tiden på någe skit liksom! utan den lilla tid livet består av ska tillbringas med roligt folk och bara ha det bra! inte bli depp över någon/något, utan bara låta dom tillbringa livet med sånt, för jag tänker då absolut inte göra det!
Ni som nu klagar på allt och alla kan väl låsa in er på era rum, UTAN mobil eller dator och tänka efter, om ni då sen har något vettigt att säga så är ni varmt välkomna! Men just nu vill jag vara "själv" och inte behöva vara kopplad till någon :S
Under sommaren klarade jag mig mer än fint! ska då kunna se till att göra det igen.

Jag börjar att gå nu, jag kommer inte titta bakåt, för då ramlar jag, utan jag blickar framåt över backarna och svackorna, jag kommer inte att vänta på dig (det kommer jag inte ha tid med) utan om du vill klara livet tillsammans med mig genom backar och svackor så vill jag se att du kan springa ikapp mig, vart jag än är, FÖRST DÅ du väl är ikapp mig och går bredvid mig, .. kan jag ta din hand.
 
 
Underbart fin.. eller hur var det? ;)
 Ivetta! <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Kinder! ♥

Hej! Vi heter Frida&Sofia (Sofia/Fia) och är två häst älskande tjejer, Men gillar också att prata om våra känslor som händer under fritiden. Vi är 15/16 hela år och har sammanlagt 5 år tillsammans! Här kommer vi berätta om våran resa igenom vardagen, och dess alla bus och händelser på vägen!

RSS 2.0