Jag vet att det är Halloween!?

Just nu har jag stängt av mobilen, alla ringer och frågar varför inte jag är ute..
Men som denna helg också, JAG HAR INGEN LUST.
Har mått skit hela veckan och vill knappt gå ur huset.
Så ja, jag är hemma.
Och jag VET att det är Halloween...
 
Idag sålde klassen kolbullar på höst marknaden i Hammerdal :D och jag & Linnea hade ponnyridning :)
Kan säga att vi fick ihop bra med pengar! :D
YaY!
Längtar sjukt tills på måndag! 
Träffa Frida :D
Känns som om detta lov ska kunna bli bra ;)
Ha en bra Halloween!<3
Bästa Luis-Daniel :')<3
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Kinder! ♥

Hej! Vi heter Frida&Sofia (Sofia/Fia) och är två häst älskande tjejer, Men gillar också att prata om våra känslor som händer under fritiden. Vi är 15/16 hela år och har sammanlagt 5 år tillsammans! Här kommer vi berätta om våran resa igenom vardagen, och dess alla bus och händelser på vägen!

RSS 2.0