Klänningen!

 Hejsan!
igår var min klass på jamtli för att vara med "på flykt"
kan bara säga det... att.. DET VAR SKIT KUL! men ibland obehagligt :S
att militärer skriker åt en, fick åka bil under en filt.. sitta instängd i en container,  rymma från en sur kjärring och polisen.. och värst av allt! att ibland behöva skiljas från gruppen :S
Det var ett roligt rollspel om man tog det på allvar, och GRYMT lärorikt!
vet att folk som läser det här ska snart dit, så avslöjar inte för mycket ;) 
MEN IDAG...
kom min balkänning :D postbilen lämnade paketet till mig på skolan och sen var det mitt :D
jag testade den och sen var jag kär! <3
han som jag ska gå med på balen gillade också klänningen :)
Men sov så gott så syns vi imorn!
Kram
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Kinder! ♥

Hej! Vi heter Frida&Sofia (Sofia/Fia) och är två häst älskande tjejer, Men gillar också att prata om våra känslor som händer under fritiden. Vi är 15/16 hela år och har sammanlagt 5 år tillsammans! Här kommer vi berätta om våran resa igenom vardagen, och dess alla bus och händelser på vägen!

RSS 2.0