Mår Piss..

Japp idag var jag hemma, hade ont i huve, mådde illa
och magen krampade..
Så det blev en "hemmadag"
I helgen var Frida här. Vi skulle egentligen farit till Föllinge
på dansnatta, men det blev inte av, då varken jag eller Frida hade någon lust med det. Och helst inte med tanken på hur kallt det var!
Huvva!
Så det blev film & mys :)
På lördagen tog vi också en kvälls ridtur i 1 & ½ timma,
Såååå mys!
Och på söndagen tog vi och for med hästarna till en ridplan, Var riktigt kul!
Kan bara säga det att jag blir mer och mer kär i den hästen för varje gång jag rider.
Ivetta! <3
japp och ikväll kom Mattias på besök, som tyckte det var jätte kul att reta sin "sjuka syster" det kallas väl för "syskon kärlek" ;)
(och nej vi är inte syskon, men han har alltid varit som en bror till mig)
Så just nu ska man försöka lägga sig och se om det blir någon skola imorn :)
Hoppas inte någon av er är sjuk! för i såna falla vill jag att ni ska krya på er!
SAKNAR MIN FRIDA! <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Kinder! ♥

Hej! Vi heter Frida&Sofia (Sofia/Fia) och är två häst älskande tjejer, Men gillar också att prata om våra känslor som händer under fritiden. Vi är 15/16 hela år och har sammanlagt 5 år tillsammans! Här kommer vi berätta om våran resa igenom vardagen, och dess alla bus och händelser på vägen!

RSS 2.0