Min underbara telefon!

Igår var jag och prov red i ramsele på en ganska stor häst som heter Lexington, en jätte duktig häst som har tävlat upp till 1.30m. Han är 1.67 hög, Var lite lat men till slut så fick han lite mer energi. Vi hade dressyr. Så idag har jag träningsvärk i skickan och lite i benen. De var ingefär ett år sen jag red en sån duktig häst kändes as bra iallafall. 
 
Igår så började min mammas gamla mobil att dampa så då fick jag ta henne gammel gamla telefon, och den är inte den finaste kan jag säga. Min HTC gick typ sönder så jag ska köpa en Iphone 4s! Puss och hej!!
Min fina telefon...
Lexington!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Kinder! ♥

Hej! Vi heter Frida&Sofia (Sofia/Fia) och är två häst älskande tjejer, Men gillar också att prata om våra känslor som händer under fritiden. Vi är 15/16 hela år och har sammanlagt 5 år tillsammans! Här kommer vi berätta om våran resa igenom vardagen, och dess alla bus och händelser på vägen!

RSS 2.0