Östersund

Igår så hann inte jag skriva någonting, för jag va till stan med Gry, Erika och pojkarna. Köpte tre tröjor från bik bok och hm, kommer lägga ut dem sen ikväll kanske. Sen på kvällen så firade pappa, Jenny och Erika mig, fick två par snygga skor av pappa och Jenny. Och av Erika, Gry och pojkarna fick jag pengar. 
 
Till veckan ska jag vara på prao i Östersund, så jag ska åka dit ikväll med Jenny och Lovisa. Kommer bo hos dem också, jag ska vara på Östersundstravet och praoa hos en tränare som heter Anders Djuse. Kommer bli jätte kul, de ända jag tänker på är att jag kommer virra bort mig på statsbussen...  Ha de bra allesammans!
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Kinder! ♥

Hej! Vi heter Frida&Sofia (Sofia/Fia) och är två häst älskande tjejer, Men gillar också att prata om våra känslor som händer under fritiden. Vi är 15/16 hela år och har sammanlagt 5 år tillsammans! Här kommer vi berätta om våran resa igenom vardagen, och dess alla bus och händelser på vägen!

RSS 2.0