Sjuk...

Oj känner mig lite efter nu, jämfört med Fia.
I helgen har jag varit och jagat med pappa, gick för första gången med bössa.
Det gick jätte bra! på lördan såg vi fyra älgar på typ en halvtimme..
Och på söndagen så gick vi helt tomt, men som tur va så fick vi go mat i tåsjön hos Farmor!!
Jag ÄLSKAR att vara i Tåsjön det är så lungt där, också kan man köra fyrhjuling upp på berget. ;)
Fia ska förmodlingen följa med dit på lovet, vi kommer ha as roligt!
 
 
Men nu ligger jag hemma och är sjuk..... :(
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Kinder! ♥

Hej! Vi heter Frida&Sofia (Sofia/Fia) och är två häst älskande tjejer, Men gillar också att prata om våra känslor som händer under fritiden. Vi är 15/16 hela år och har sammanlagt 5 år tillsammans! Här kommer vi berätta om våran resa igenom vardagen, och dess alla bus och händelser på vägen!

RSS 2.0