Älgjakt

Igår va jag på älgjakt med pappsen, har längtat så länge efter hösten. Tycker det är så härligt på morgonen när man sitter på passet ocxh de är lite dimmigt och lite små ruggigt. Men vi sköt ingenting igår, dem såg bara två stycken. Jag var ju så smart att jag tog med mig min kamera och tog en massa bilder, så här kommer en bildbomb ...
 
Saga innan jakt
 
Min pappa är konstig...
Finn ett fel...?
Jaktpejl.
början på vandringen.
väntan på Saga...
utsikten..
fullfart!
Pappa kollar lite...
Väntar och ser vart Saga tog vägen...
Trött Saga efter mycket spring.
Jakttorn
Snygg Saga!
Passe med Farfar och hundarna.
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Kinder! ♥

Hej! Vi heter Frida&Sofia (Sofia/Fia) och är två häst älskande tjejer, Men gillar också att prata om våra känslor som händer under fritiden. Vi är 15/16 hela år och har sammanlagt 5 år tillsammans! Här kommer vi berätta om våran resa igenom vardagen, och dess alla bus och händelser på vägen!

RSS 2.0