Blåbär!

idag plockade jag och Hanke blåbär! :D
Var kul, tills jag insåg att jag plockade, och han åt upp dom.. ;)
Men, men...
När jag kom hem så ringde Frida och sa att hon skulle komma :D
blev hur glad som helst!
började fixa lite ridgrejs, för såklart så skulle vi rida! :D
Jag tog min yngre häst, som jag håller på att rida in, och Frida min äldre och stadigare häst ;)
Blev en lyckad uteritt!
För varje gång jag träffar Frida, saknar jag henne mer och mer då  vi skils..
Vill vara med henne varje dag!
Saknar henne..
Men vi bestämde att det måste bli en Stockholm resa snart :)
bara hon och jag!
våra mammor gick med på det :)
ska bli sköjj! 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Kinder! ♥

Hej! Vi heter Frida&Sofia (Sofia/Fia) och är två häst älskande tjejer, Men gillar också att prata om våra känslor som händer under fritiden. Vi är 15/16 hela år och har sammanlagt 5 år tillsammans! Här kommer vi berätta om våran resa igenom vardagen, och dess alla bus och händelser på vägen!

RSS 2.0