Helgen!

Haft en super rolig helg med Fia, den började med att jag åkte till Fia på fredagen typ direkt efter jag hade slutat. Vi kollade på idol med familjen och hade de trevligt, under hela idol satt jag och Fia som två fågelholkar. Vi va så j*dra trött efter allt slit på skolan. Men ungefär halv tolv så gick jag och fia till sängs och då blev vi as pigga och bara satt och prata och skratta. Vi hadeju inte träffats på ett tag så vi hade mycket att prata om ( mest killar... ). Sen efter några timmar så va klockan ungefär halv tre då bestämmde vi oss för att sova.
På Lördagen fyllde jag år. Hela 15år gud va tiden går fort. Så vi gjorde en lyx frukost och de blev American panncakes och våran specialare till chokladsås. Efter frukosten så sprang Fia upp och packade, sen bar de iväg till ström och firade mig!
På kvällen så var vi ute ett tag sen la vi oss och kollade på film, men jag somnade typ halva filmen. Fia tyckte inte de va så roligt....
 
Som slut på denna text blir de ett citat och nån bild kanske. kram!
 
Hehe, de är jag bra på.......
 
 

Tåsjön! <3
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Kinder! ♥

Hej! Vi heter Frida&Sofia (Sofia/Fia) och är två häst älskande tjejer, Men gillar också att prata om våra känslor som händer under fritiden. Vi är 15/16 hela år och har sammanlagt 5 år tillsammans! Här kommer vi berätta om våran resa igenom vardagen, och dess alla bus och händelser på vägen!

RSS 2.0