Jägarexamen..

Idag har jag haft en ganska chill dag på skolan, började med Engelska sen hade jag tre timmars håltimme. Sen hade jag bara matte, musik och bild. Men efter vi hade slutat så började jägarexamen, den började halv fyra. Vi började med att dela in oss i två grupper och sen kollade vi på en film som va en timme, och de va ju inte så kul eftersom jag redan kunde allt på den filmen, jag var ju inte lite uttråkad. Men som tur va så sms:ande jag med Fia och Hanke!!  den lektionen slutade klockan 5. Efter de så gick jag hem och åt middag med Pappsen, sen bar de iväg till skolan igen för då var de klassmöte. Min klass är ju så smart för vi sålde fika, de va ju de ända bra saken med hela mötet!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Kinder! ♥

Hej! Vi heter Frida&Sofia (Sofia/Fia) och är två häst älskande tjejer, Men gillar också att prata om våra känslor som händer under fritiden. Vi är 15/16 hela år och har sammanlagt 5 år tillsammans! Här kommer vi berätta om våran resa igenom vardagen, och dess alla bus och händelser på vägen!

RSS 2.0