Kanin

Hej! Idag har jag bestämt mig för att sälja/ge bort min kanin så om ni känner nån som vill ha en kanin så hör av er till mig på nå sätt. Ni kan skriva här på bloggen eller Facebook..
 
Kan ni fatta att de snö idag! Helt sjukt och såklart hade vi skoljoggen då de snöa... Ni som inte vet va skoljoggen är, så är de när vi ska springa/gå runt byggda, tjejerna i min klass gick runt inte fan årkar väl vi springa... ;) Jag hade med mig Saga runt såklart, hon måste vara med på allt.
Imorron har 9:orna orientering förtyp tionde gången. Vi har haft orientering as många idrotts lektioner, men de var bara träning. så imorron ska vi ha i skogen, kommer typ bli uppäten av en björn :S
Självklart som ett slut på den här texten så kan jag informera att de regnar.... 
Hade ingen bra bild på min kanin, men ungefär så här ser han ut. En hane på tre år.
 


Kommentarer
Anonym

Vilken ras? och hur gammal är den? :)

Svar: Jag vet faktiskt inte vad de är för ras, men han är 2 år. :)
Sofia Modin

2013-09-25 @ 19:47:24


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Kinder! ♥

Hej! Vi heter Frida&Sofia (Sofia/Fia) och är två häst älskande tjejer, Men gillar också att prata om våra känslor som händer under fritiden. Vi är 15/16 hela år och har sammanlagt 5 år tillsammans! Här kommer vi berätta om våran resa igenom vardagen, och dess alla bus och händelser på vägen!

RSS 2.0