Godmorgon!

Godmorgon bloggen!
Igår gjorde jag och mamma en spontan resa till Östersund, där köpte vi kläder och presenter!
Bror min fyller år på onsdag så köpte nå grejs till han ;)
Idag... Då är "att göra listan" helt tom. Sååå skönt!!
Jaja, hörreni! Det är inte länge kvar nu till påsklov! Mitt påsklov kommer vara planerad till varje dag! Släkten kommer upp och trav säsongen är i full gång! Men det ska bli skönt att slippa skolan nu ett tag iaf känner jag..
Bara jag som är extremt less på skolan och alla nationella nu?
Tror jag inte..
Men idag hörreni! Idag gör vi dagen grym! Vädret är kasst men låt inte det förstöra ert humör!
Puss babes!
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Kinder! ♥

Hej! Vi heter Frida&Sofia (Sofia/Fia) och är två häst älskande tjejer, Men gillar också att prata om våra känslor som händer under fritiden. Vi är 15/16 hela år och har sammanlagt 5 år tillsammans! Här kommer vi berätta om våran resa igenom vardagen, och dess alla bus och händelser på vägen!

RSS 2.0