Har beställt en hemlis!

Yes har nu beställt en sak ja länge längtat!
Nyfikna? ;)
bara Frida som vet! ska försöka hålla det hemligt en liten stund, Ni Kommer Få Veta Tro Mig!
Men bara inte just nu ;)
så fredag.. hur har veckan varit? bara jag som tyckte den gick jätte fort?! troligen för att vi var lediga i måndags ;)
jaja..
sitter nu och redigerar bilder för fult sedan förra helgen!
sååå har ni några planer för sista april? vet inte varför men är super nyfiken va alla ska göra ;) en sak är säkert och det är att jag SKA vara med Frida då! är ni förvånad? ;)
Juste!
Idag fyllde underbara Linnea hela 16 år! kan ärligt säga att jag inte skulle klarat skolgången utan henne!
Hon har alltid ställt upp och varit hjälpsam! japp många gånger jag bara stannat kvar på äckel grevåker pga henne!
yes hon är en riktigt stjärna och ja gillar henne extremt!!
puss bejb och ha en bra dag! grattis igen!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Kinder! ♥

Hej! Vi heter Frida&Sofia (Sofia/Fia) och är två häst älskande tjejer, Men gillar också att prata om våra känslor som händer under fritiden. Vi är 15/16 hela år och har sammanlagt 5 år tillsammans! Här kommer vi berätta om våran resa igenom vardagen, och dess alla bus och händelser på vägen!

RSS 2.0