Första dagen...

Hmmmm....
Den första dagen på Dille va inte den bästa iallafall... Va inte på humör för att jag hade hemlängtan som satan och saknade bara ström helt enkelt. Jag gick och höll mig hela dagen, men tillslut släppte de bara. Allting bara föll i bitar... 
Men som tur va så ringde jag mamma och pratade, efter de så blev de lite bättre iallafall. Sen efter jsg hade pratat lite med mamma så ringde jag Erik, då blev allt som de skulle vara och jag va glad igen. 
Efter allt dedär så ville jag bara springa av mig allt, och de gjorde jag verkligen. Så skönt!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Kinder! ♥

Hej! Vi heter Frida&Sofia (Sofia/Fia) och är två häst älskande tjejer, Men gillar också att prata om våra känslor som händer under fritiden. Vi är 15/16 hela år och har sammanlagt 5 år tillsammans! Här kommer vi berätta om våran resa igenom vardagen, och dess alla bus och händelser på vägen!

RSS 2.0