Min skatt har flyttat

 

Min skatt har flyttat.

*Därför har även en stor del av mitt hjärta gjort detsamma.
Nu när vi fick chansen att göra det vi drömt om i 4 års tid (gå i samma skola igen), gör du detsamma som jag gjorde mot dig för 4år sedan, jo byter skola, och inte nog med det flyttar du även denna gång.
Flyttar så långt bort att jag inte kan se dig, krama dig, elr skratta med dig varje dag.
Känslan att vara 10 mil ifrån dig är dödande.
Men du gör det du tycker om och det är huvudsaken 😘
Dock lämna du dina dampungar kvar här. Ja exakt, jag måste få ta hand om Erik utan dig!!
Ja herregud du hör hur det låter.
Strömsund kommer inte bli sig likt.
Puss påre älskade och saknade Frida!*

 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Kinder! ♥

Hej! Vi heter Frida&Sofia (Sofia/Fia) och är två häst älskande tjejer, Men gillar också att prata om våra känslor som händer under fritiden. Vi är 15/16 hela år och har sammanlagt 5 år tillsammans! Här kommer vi berätta om våran resa igenom vardagen, och dess alla bus och händelser på vägen!

RSS 2.0